O skútry je zájem. V centru pozornosti jsou modely s obsahem 125 ccm
Prodej skútrů v České republice meziročně roste. Podle statistik je nárůst vyšší než v roce 2012, kdy držitelé řidičského průkazu skupiny B nemohli řídit skútry s obsahem do 125 ccm. Právě tato kubatura je v současné době nejprodávanější a spadá do dní téměř každé druhé vozidlo třídy L. Svaz dovozců automobilů uvedl, že podíl skútrů do 50 ccm výrazně klesl na úkor vyšší kubatury. Je to logické, protože skútry s vyšším obsahem motoru disponují slušným výkonem – jsou svižnější a cestování s nimi je příjemnější.
Pozor na neznámé stroje
V souvislosti s úpravou zákona se na českém trhu vyrojilo množství prodejců a s nimi i méně kvalitní – „neznačkové“ skútry, jejichž pořizovací cena začíná v mnohem nižší relaci, než kvalitních značkových skútrů. Těmto strojům se raději vyhněte. Výkonově jsou srovnatelné se značkovými skútry s obsahem 50 ccm a jejich jízdní vlastnosti nejsou na vysoké úrovni.
Při výběru skútru hleďte na kvalitu zpracování. Dejte si pozor na skřípající plasty, pískající a nepříliš účinné brzdy, kroutící se rám, nevhodné uložení motoru a v neposlední řadě na pneumatiky. Některé neznačkové skútry mají v základu velmi tvrdé pneumatiky, jejichž výměna za značkové vás vyjde na několik tisíc korun.
Kvalitní skútry za dobrou cenu? Kentoya!
Znamená to snad, že si za dobrý skútr musíte připlatit? I levné skútry mohou být kvalitní, což jasně dokazuje značka Kentoya. Stálice je na českém trhu 22 let a každoročně uvádí nové modely skútrů.
Skútr Kentoya Moto VIRON 125 4T SPORT
Skútry značky Kentoya vynikají působivým designem, kvalitním dílenským zpracováním a slušnými jízdními vlastnostmi. K velkým výhodám patří nejširší prodejní a servisní síť, dostupnost náhradních dílů a možnost nákupu na splátky bez navýšení. To samé platí také pro elektrická kola, která jsou nedílnou součástí nabídky.
Napsat komentář